KoiEagle.nl: de grootste koi en vijver website van de BeNeLux! :: Forums :: Algemene Fora :: De Babbelbox & Wist u dat. Plaats tijdens het Chatten je Foto's |
|
<< Voorgaande discussie | Volgende discussie >> |
Wat doen we voor de kost |
Ga naar pagina << >> | |
|
Auteur | Bericht | ||
Marthe |
|
||
![]() ![]() Geregistreerde deelnemer #1389
Geregistreerd: Sunday 06 February 2005 - 19:32:43Woonplaats: Zetten - Overbetuwe berichten: 3547 |
Kornelis schreef ... Ben eigenlijk wel benieuwd wat alle nieuwe leden doen? En wat doen we met de oude leden zoals ik die nogal eens wisselen van baan? ![]() In tijden van recessie kan een kwart van de eerder opgegeven banen geupdate worden volgens mij. ![]() |
||
Terug omhoog |
|
||
Kornelis |
|
||
![]() ![]() ![]() Geregistreerde deelnemer #958
Geregistreerd: Thursday 07 October 2004 - 18:49:55berichten: 12096 |
Dan zet je hier een update neer Marthé. of je past je eerdere bericht aan | ||
Terug omhoog |
|
||
Ront |
|
||
![]() ![]() Geregistreerde deelnemer #5480
Geregistreerd: Tuesday 26 August 2008 - 21:38:56Woonplaats: Stadkanaal berichten: 815 |
ik ben Werkvoorbereider / Tekenaar bij een aluminium-stalen kozijnen fabriek hier in het hoge noorden!!! |
||
Terug omhoog |
|
||
martin v i |
|
||
![]() ![]() Geregistreerde deelnemer #4408
Geregistreerd: Sunday 29 April 2007 - 17:01:28Woonplaats: gawege berichten: 190 |
ik ben zzp er machinist chauffuer grondwerker enz ![]() ![]() |
||
Terug omhoog |
|
||
Kornelis |
|
||
![]() ![]() ![]() Geregistreerde deelnemer #958
Geregistreerd: Thursday 07 October 2004 - 18:49:55berichten: 12096 |
Vind die eerste foto wel mooi Martin | ||
Terug omhoog |
|
||
adjuh |
|
||
adjuh![]() ![]() Geregistreerde deelnemer #4158
Geregistreerd: Wednesday 29 November 2006 - 15:23:31berichten: 352 |
ik ben hovenier voor de gene die het nog niet weten. die deze week helaas nog thuis zit vanwege het weer. | ||
Terug omhoog |
|
||
tukker koi |
|
||
![]() ![]() Geregistreerde deelnemer #883
Geregistreerd: Monday 20 September 2004 - 19:46:45Woonplaats: hengelo o berichten: 2946 |
Ik ben nog steeds dakdekker en plaats vijver follies maar nu even niet .!0053 Was het maar weer voorjaar!0058 |
||
Terug omhoog |
|
||
Gerrit Arends |
|
||
![]() ![]() Geregistreerde deelnemer #2
Geregistreerd: Sunday 16 November 2003 - 17:13:51Woonplaats: Hierden berichten: 16032 |
Hee Paul nog bedankt voor de groeten ik heb ze ontvangen van Jos | ||
Terug omhoog |
|
||
nijntje |
|
||
![]() ![]() Geregistreerde deelnemer #4843
Geregistreerd: Friday 21 September 2007 - 20:25:43Woonplaats: Vorden berichten: 54 |
Hallo....... Heb m'n diploma's voor juwelier, goudsmid en horlogemaker. Na een paar jaar als horlogemaker heb ik roer omgegooid en HTS werktuigbouwkunde gedaan. Nu ben ik project manager in de olie en gas industie. Bonus van m'n werk is dat ik een aantal keer per jaar naar het buitenland mag om met de klant een nieuwe klus te bespreken. Probeer altijd tijd te vinden om een lokale koi dealer te bezoeken. |
||
Terug omhoog |
|
||
RBFOTO |
|
||
Gast
|
En ik ben zelfstandig ondernemer in de fotografie. Ga je trouwen binnenkort of ken je iemand ie gaat trouwen, kijk eens op: -url- [ Bijgewerkt Monday 18 January 2010 - 23:38:01 ] |
||
Terug omhoog |
|
||
Aldo |
|
||
![]() ![]() Geregistreerde deelnemer #5388
Geregistreerd: Sunday 03 August 2008 - 15:56:12Woonplaats: Dordrecht berichten: 574 |
nijntje. waar ergens werk je dan? offshore of onshore? Ik zit nu bij heerema... |
||
Terug omhoog |
|
||
nijntje |
|
||
Geregistreerd: Friday 21 September 2007 - 20:25:43Woonplaats: Vorden berichten: 54 |
Aldo, Ik ben nog niet off-shore geweest, daar gaan onze service jongens heen. Ik begeleid het ontwerp/bouw/levering van stikstof packages. Wintershall heeft er wat off-shore. Veel platformen van Wintershall bij jullie gebouwd toch? Op Heerema yard wel op GDF en Chevron platform rondgelopen, toen nog werkzaam als project engineer van Glycol packages. Zit jij well off-shore? |
||
Terug omhoog |
|
||
RBFOTO |
|
||
Gast
|
RBFOTO schreef ... En ik ben zelfstandig ondernemer in de fotografie. Ga je trouwen binnenkort of ken je iemand ie gaat trouwen, kijk eens op: -url- |
||
Terug omhoog |
|
||
Aldo |
|
||
Geregistreerd: Sunday 03 August 2008 - 15:56:12Woonplaats: Dordrecht berichten: 574 |
Nee zit gelukkig gewoon op kantoor. Als je op A12 gezeten hebt, daarvan heb ik alles gekocht... ![]() |
||
Terug omhoog |
|
||
nijntje |
|
||
Yep, Joop Okker was mijn contact, ons package was door Unocal zelf gekocht, voordat Heerema/IV-O&G po rond was, denk ik. Ik zit nu bij Cirmac in Apeldoorn. Is er binnenkort nog een platform "te bezichtigen"? |
||
Terug omhoog |
|
||
mike b |
|
||
![]() ![]() Geregistreerde deelnemer #2978
Geregistreerd: Friday 27 January 2006 - 20:58:26Woonplaats: harlingen berichten: 60 |
metselaar | ||
Terug omhoog |
|
||
Aldo |
|
||
BP Valhal moet binnenkort klaar zijn. Dus misschien wel opendag. Laat t je wel weten... Groeten |
||
Terug omhoog |
|
||
nijntje |
|
||
Ik hoor't graag. | ||
Terug omhoog |
|
||
Katja |
|
||
Katja![]() Geregistreerde deelnemer #3751
Afgelopen Donderdag contractverlenging gekregen voor Telefonische verkoopster en dat terwijl ik nu de 6e maand inga met mijn heesheid....Hoezo een aardige werkgever hebben... ![]() |
||
Terug omhoog |
|
||
Gerrit Arends |
|
||
![]() ![]() Geregistreerde deelnemer #2
Geregistreerd: Sunday 16 November 2003 - 17:13:51Woonplaats: Hierden berichten: 16032 |
Dat is mooi mooi heb je die stem niet juist nodig ![]() ![]() |
||
Terug omhoog |
|
||
Ga naar pagina << >> | |
|