KoiEagle.nl: de grootste koi en vijver website van de BeNeLux! :: Forums :: Vijver Fora :: Overige Vijver Bewoners |
|
<< Voorgaande discussie | Volgende discussie >> |
leeuwenkop |
|
Auteur | Bericht | ||
Strijkie |
|
||
strijkie Geregistreerde deelnemer #6861
Geregistreerd: Sunday 28 August 2011 - 22:09:52Woonplaats: Enkhuizen berichten: 328 |
ik wou graag jullie mening weten over leeuwenkoppen. ik heb namelijk een 2 leeuwenkoppen (mannetje en vrouwtje) kan ik die eventueel bij mij koi in de vijver doen?? ik heb ze nu binnen een aqaurium. en die wil ik gaan gebruiken om een heeeel klein koi'tje de winter door te laten brengen. of kan ik de koi binnen erbij doen? [ Bijgewerkt Saturday 01 October 2011 - 19:38:41 ] |
||
Terug omhoog |
|
||
schutter |
|
||
Geregistreerde deelnemer #152
Geregistreerd: Wednesday 24 March 2004 - 22:46:58Woonplaats: Land van Bartje berichten: 3525 |
persoonlijk zou ik ze niet naar buiten doen, nu helemaal niet meer nu de kou er aan zit te komen. ik zou die kleine koi bij de leeuwekop zetten in het aquarium |
||
Terug omhoog |
|
||
Strijkie |
|
||
strijkie Geregistreerde deelnemer #6861
Geregistreerd: Sunday 28 August 2011 - 22:09:52Woonplaats: Enkhuizen berichten: 328 |
dank je voor de reactie. ga ik zeker doen, was er zelf al bang voor dat het te koud zou worden voor de leeuwenkop. |
||
Terug omhoog |
|
||
|