| KoiEagle.nl: de grootste koi en vijver website van de BeNeLux! :: Forums :: Koi Fora :: Koi Algemeen |
|
<< Voorgaande discussie | Volgende discussie >> |
| koi in waterput | ||
| Ga naar pagina << >> | |
|
|
| Auteur | Bericht | ||
| Marthe |
|
||
![]() Geregistreerde deelnemer #1389
Geregistreerd: Sunday 06 February 2005 - 19:32:43Woonplaats: Zetten - Overbetuwe berichten: 3547 |
Je schrijft, ik citeer: : U bewering van een keer in de KP geen kanker, klopt dat heb ik ook niet beweerd. Het was een jaar lang wekelijks, om zuurstof planten uit te dunnen. |
||
| Terug omhoog |
|
||
| HarryB |
|
||
![]() ![]() Geregistreerde deelnemer #43
Geregistreerd: Monday 26 January 2004 - 22:53:09Woonplaats: uden berichten: 8173 |
kerkman. schreef ... Na ruim een jaar ging ik met mijn hand er veel vuldig in over lezen gesproken. Vrscjillende hebben al gewezen op het feit dat je moet weten waar je mee bezig bent, zelf heb ik aangegeven dat je niet moet gaan klooien. Met alle respect, maar een jaar lang met je handen wekels in water waar kp in zit noem ik geen verantwoorde bezigheid. Dat de aministrators elkaar het hand beoven het hoofd houden, is een opmerking van U, ik neem deze, hoewel hij kant nog wal raakt, als kennisgeving aan. Als ik het dus goed lees hebt u een jaar lang wekelijks met de handen in de kp gezeten, het feit dat u daardoor vingers bent kwijt geraakt, hoe spijtig ik dit gegeven ook vind, is dus eigenlijk te wijten aan een onoordeelkundig werken met kp uwerzijds. |
||
| Terug omhoog |
|
||
| kerkman. |
|
||
![]() Geregistreerde deelnemer #1457
Geregistreerd: Thursday 24 February 2005 - 17:01:14Woonplaats: NIJMEGEN berichten: 730 |
Marthe schreef ... Je schrijft, ik citeer: : U bewering van een keer in de KP geen kanker, klopt dat heb ik ook niet beweerd. Het was een jaar lang wekelijks, om zuurstof planten uit te dunnen. Klopt hele maal. Maar als je mijn hele verhaal hebt gelezen, dan had je kunnen weten dat een vijver van 5 bij 4 bij 2,5 niet dicht groeit met zuurstof planten binnen een paar weken. Daar ging ruim een jaar over heen, dat heb ik ook vermeld. Daarbij heb ik er genoeg van, om voor dom te worden versleten, dat staat op het pak, had je maar goed moeten lezen!! Heb ook nooit een pak nodig gehad, het was voor mijn vijver zonder vissen, en niet voor het ijzelmeer. En op welk pak staat vermeld dat je na ruim een jaar, nog niet met je handen in het water kunt? Het meesten word verkocht per gr, naar inhoud van de vijver dacht ik. Zo zie je maar dat er meer zijn die niet begrijpend kunnen lezen. |
||
| Terug omhoog |
|
||
| Marthe |
|
||
![]() Geregistreerde deelnemer #1389
Geregistreerd: Sunday 06 February 2005 - 19:32:43Woonplaats: Zetten - Overbetuwe berichten: 3547 |
Ik heb het hele draadje nog eens gelezen vanaf de 1e posting en ben helemaal klaar met reageren op meneer Kerkman. Zijn er inmiddels al foto's van de visjes gemaakt? Geniet |
||
| Terug omhoog |
|
||
| edwin v. Hout |
|
||
![]() Geregistreerde deelnemer #1071
Geregistreerd: Wednesday 10 November 2004 - 17:51:16Woonplaats: geldrop berichten: 1149 |
dat was ik gisteren al | ||
| Terug omhoog |
|
||
| marokoi |
|
||
![]() ![]() Geregistreerde deelnemer #104
Geregistreerd: Saturday 06 March 2004 - 23:53:58Woonplaats: nijmegen berichten: 1874 |
Als het verhaal van meneer kerkman klopt zou ik al jaren moeten rondlopen als skelet, Maar wees gerust weeg toch 100 kg en nee ik heb geen zware botten |
||
| Terug omhoog |
|
||
| Pepijn |
|
||
![]() Geregistreerde deelnemer #6264
Geregistreerd: Wednesday 30 December 2009 - 14:35:27Woonplaats: Schaijk berichten: 772 |
Ik ben benieuwd welk kalf deze put gaan dempen | ||
| Terug omhoog |
|
||
| kerkman. |
|
||
Geregistreerd: Thursday 24 February 2005 - 17:01:14Woonplaats: NIJMEGEN berichten: 730 |
marokoi schreef ... niet meer of minder heb ik er ook neer gezet toch. groeten, Mario Kijk dat nu met alle winden mee waaien. |
||
| Terug omhoog |
|
||
| marokoi |
|
||
![]() ![]() Geregistreerde deelnemer #104
Geregistreerd: Saturday 06 March 2004 - 23:53:58Woonplaats: nijmegen berichten: 1874 |
Niks met alle winden meewaaien, maar je maakt er steeds meer een sprookje van | ||
| Terug omhoog |
|
||
| Pepijn |
|
||
![]() Geregistreerde deelnemer #6264
Geregistreerd: Wednesday 30 December 2009 - 14:35:27Woonplaats: Schaijk berichten: 772 |
Als je de berichten van meneer kerkman leest, dan lijkt het er wel op dat ie op alle manieren van behandelen van koi iets op of aan te merken heeft. | ||
| Terug omhoog |
|
||
| edwin v. Hout |
|
||
![]() Geregistreerde deelnemer #1071
Geregistreerd: Wednesday 10 November 2004 - 17:51:16Woonplaats: geldrop berichten: 1149 |
word tijd dat hij zelf is in behandeling gaat | ||
| Terug omhoog |
|
||
| Gerrit Arends |
|
||
![]() Geregistreerde deelnemer #2
Geregistreerd: Sunday 16 November 2003 - 17:13:51Woonplaats: Hierden berichten: 16032 |
Luitjes we gaan langzaam naar het Nieuwe jaar het wordt kouder buiten en binnen brand de kachel Een ieder heeft zijn punt willen maken Alles is hier nu zo'n beetje geschreven over naar de orde van de dag Over KP voor wie het wil lezen -url- |
||
| Terug omhoog |
|
||
| Bazzie |
|
||
![]() Geregistreerde deelnemer #989
Gerrit Arends schreef ... Luitjes we gaan langzaam naar het Nieuwe jaar het wordt kouder buiten en binnen brand de kachel Ik denk dat het grootste probleem is dat ook in Nijmegen de blaadjes weer gaan vallen G...
|
||
| Terug omhoog |
|
||
| HarryB |
|
||
![]() ![]() Geregistreerde deelnemer #43
Geregistreerd: Monday 26 January 2004 - 22:53:09Woonplaats: uden berichten: 8173 |
Blaadjes vallen in Uden niet, zijn al lang van de bomen, voordeel van een vooruitstrevende city.
|
||
| Terug omhoog |
|
||
| Gijs-Jan |
|
||
Gijs-Jan![]() Geregistreerde deelnemer #1727
Geregistreerd: Thursday 14 April 2005 - 17:24:48Woonplaats: Schelluinen berichten: 740 |
Hier vallen nog wel blaadjes. Komen in mijn skimmer. Zo de kap er op doen is het over. (noot) het is mij nooit de bedoeling geweest. Iemand te benadelen of belachelijk te maken. Enkel om te behoeden dat er fouten gemaakt worden. Met leveden wezens al zijn ze maar 5 cm. Het welzijn van onze koi bevorderen heeft mijn voorkeur. De opmerking van kerkman kwam recht uit zijn hart Was slechts een uiting van zijn eigen gevoel en zijn ervaring enkel om te voorkomen. Dat er fouten hemaakt worden volgens mij. Hij heeft het recht deze uit te spreeken. Het geeft mij echter niet het recht om hem voor (leugenaar()(fantast) aan te zien. Maar ik probeer in het vervolg. Nog voorzichtiger met KP om te gaan als ik het helaas weer zou moeten toepassen. En dat is volgens mij de boodschap van kerkman! [ Bijgewerkt Saturday 24 November 2012 - 11:30:43 ] |
||
| Terug omhoog |
|
||
| nuver |
|
||
nuver![]() Geregistreerde deelnemer #2888
Geregistreerd: Sunday 25 December 2005 - 11:16:08berichten: 2126 |
kerkman. schreef ... Marthe schreef ... Je schrijft, ik citeer: : U bewering van een keer in de KP geen kanker, klopt dat heb ik ook niet beweerd. Het was een jaar lang wekelijks, om zuurstof planten uit te dunnen. Heb ook nooit een pak nodig gehad, het was voor mijn vijver zonder vissen, en niet voor het ijzelmeer. En op welk pak staat vermeld dat je na ruim een jaar, nog niet met je handen in het water kunt? dan vraag ik me werkelijk af hoeveel vrachtwagens kp je in die vijver hebt geknikkert dat je na een jaar er nog niet in kunt met blote handjes |
||
| Terug omhoog |
|
||
| kerkman. |
|
||
Gijs-Jan schreef ... Hier vallen nog wel blaadjes. Komen in mijn skimmer. Zo de kap er op doen is het over. (noot) het is mij nooit de bedoeling geweest. Iemand te benadelen of belachelijk te maken. Enkel om te behoeden dat er fouten gemaakt worden. Met leveden wezens al zijn ze maar 5 cm. Het welzijn van onze koi bevorderen heeft mijn voorkeur. De opmerking van kerkman kwam recht uit zijn hart Was slechts een uiting van zijn eigen gevoel en zijn ervaring enkel om te voorkomen. Dat er fouten hemaakt worden volgens mij. Hij heeft het recht deze uit te spreeken. Het geeft mij echter niet het recht om hem voor (leugenaar()(fantast) aan te zien. Maar ik probeer in het vervolg. Nog voorzichtiger met KP om te gaan als ik het helaas weer zou moeten toepassen. En dat is volgens mij de boodschap van kerkman! U begreep het,daar ben ik dankbaar voor. Verder reageren van mijn kant, had waarschijnlijk een BAN opgeleverd. Dat hebt u verkomen, bedankt. |
||
| Terug omhoog |
|
||
| kerkman. |
|
||
De foto is niet scherp,maar je kunt zien hoe de vijver dicht groeide met zuurstof planten.
|
||
| Terug omhoog |
|
||
| Bassiekoi |
|
||
bassiekoi![]() ![]() Geregistreerde deelnemer #2816
Geregistreerd: Saturday 19 November 2005 - 21:42:39Woonplaats: Ergens in Nederland. berichten: 7108 |
Dat ziet er vol uit maar de vissen hebben hierdoor nog wel ruimte om te zwemmen toch. | ||
| Terug omhoog |
|
||
| Maus |
|
||
Maurice![]() Geregistreerde deelnemer #4937
Geregistreerd: Wednesday 17 October 2007 - 17:41:13Woonplaats: Rotterdam berichten: 2564 |
ik zie maar 1 remedie en dat is die woekerende planten eruit halen
|
||
| Terug omhoog |
|
||
| Ga naar pagina << >> | |
|
|
|