| KoiEagle.nl: de grootste koi en vijver website van de BeNeLux! :: Forums :: Koi Fora :: Koi Algemeen |
|
<< Voorgaande discussie | Volgende discussie >> |
| Geraamte Karper | ||
|
|
| Auteur | Bericht | ||
| Sjoerd_s |
|
||
sjoerdje_s![]() Geregistreerde deelnemer #6216
Geregistreerd: Sunday 22 November 2009 - 11:39:34Woonplaats: Geldrop berichten: 258 |
Vandaag zijn we eventjes lekker in Emmen naar de dierentuin geweest. En daar zag ik dit geraamte van een karper staan. En dat wilde ik graag met jullie delen ![]() ![]() ![]() FIJNE FEESTDAGEN ALLEMAAL!!! |
||
| Terug omhoog |
|
||
| m. van dijk |
|
||
m. van dijk![]() Geregistreerde deelnemer #1003
Geregistreerd: Sunday 24 October 2004 - 18:29:13Woonplaats: Lunteren, middelpunt van Nederland berichten: 1262 |
Tja, het was toch echt een advies van een specialist. 's winters stoppen met voeren. De rest heb ik niet gehoord.......... |
||
| Terug omhoog |
|
||
| Bassiekoi |
|
||
bassiekoi![]() ![]() Geregistreerde deelnemer #2816
Geregistreerd: Saturday 19 November 2005 - 21:42:39Woonplaats: Ergens in Nederland. berichten: 7111 |
Mooie foto. | ||
| Terug omhoog |
|
||
| Gerrit Arends |
|
||
![]() Geregistreerde deelnemer #2
Geregistreerd: Sunday 16 November 2003 - 17:13:51Woonplaats: Hierden berichten: 16032 |
Zekers mooie foto''s en ja wel blijven voeren .... | ||
| Terug omhoog |
|
||
| Mollie |
|
||
![]() Geregistreerde deelnemer #791
Geregistreerd: Monday 30 August 2004 - 20:49:44Woonplaats: Roosteren berichten: 3093 |
ik zie ze liever met kleur wel een mooie foto. |
||
| Terug omhoog |
|
||
|
|
|
Powered by e107 Forum System




















