KoiEagle.nl: de grootste koi en vijver website van de BeNeLux! :: Forums :: Vijver Fora :: Overige Vijver Bewoners |
|
<< Voorgaande discussie | Volgende discussie >> |
Voorn ?? |
|
Auteur | Bericht | ||
Hpdeboer |
|
||
![]() Geregistreerde deelnemer #12845
Hallo Allemaal, Ik heb een heleboel onbekende vissen tussen mijn goudvissen in de vijver. Ik heb ze nu even op de foto gezet ![]() Zijn dit goudvoorns ? Of gewone voorns ? Wie weet het ? ![]() ![]() |
||
Terug omhoog |
|
||
marokoi |
|
||
![]() ![]() ![]() Geregistreerde deelnemer #104
Geregistreerd: Saturday 06 March 2004 - 23:53:58Woonplaats: nijmegen berichten: 1874 |
Dit zijn gewoon jonge goudvissen | ||
Terug omhoog |
|
||
Hpdeboer |
|
||
Waarom zijn sommige dan al zo groot. Terwijl andere veel kleinere al helemaal oranje zijn ? |
||
Terug omhoog |
|
||
Bassiekoi |
|
||
bassiekoi![]() ![]() Geregistreerde deelnemer #2816
Geregistreerd: Saturday 19 November 2005 - 21:42:39Woonplaats: Ergens in Nederland. berichten: 7108 |
Goudvissen worden zwart geboren en verkleuren pas als ze wat groter worden. Maar je kan ook het verschil ontdekken als de vis baarddraden heeft of niet. ![]() |
||
Terug omhoog |
|
||
Hpdeboer |
|
||
Hebben ze dus niet. Maar ik had deze vorig jaar ook al in de vijver. Dus volgens mij verkleuren ze niet meer ![]() |
||
Terug omhoog |
|
||
Bassiekoi |
|
||
bassiekoi![]() ![]() Geregistreerde deelnemer #2816
Geregistreerd: Saturday 19 November 2005 - 21:42:39Woonplaats: Ergens in Nederland. berichten: 7108 |
Dan zijn het gewone goudvissen als ze geen baarddraden hebben. |
||
Terug omhoog |
|
||
marokoi |
|
||
![]() ![]() ![]() Geregistreerde deelnemer #104
Geregistreerd: Saturday 06 March 2004 - 23:53:58Woonplaats: nijmegen berichten: 1874 |
Idd zie je vaak dat jong geboren goudvissen bruin van kleur blijven en dus niet orenje gaan worden | ||
Terug omhoog |
|
||
Alex |
|
||
![]() ![]() Geregistreerde deelnemer #576
Geregistreerd: Wednesday 21 July 2004 - 02:27:09Woonplaats: Sint Geertruid berichten: 1154 |
Ik heb ook al grotere zwarte goudvissen in mijn vijver. Die zijn ook daar geboren. Niet alle goudvissen kleuren "goud", sommige blijven idd zwart/bruin | ||
Terug omhoog |
|
||
LauraJapan |
|
||
![]() Geregistreerde deelnemer #25125
Geregistreerd: Tuesday 15 July 2014 - 22:50:19Woonplaats: Herveld berichten: 47 |
dit zijn jongere goudvissen, ik heb ze zelf ook had eerst een goudvissen vijver met wat andere soorten en 2 kois, maar vond de kois leuker dus dat werden er meer, nu heb ik 2 aparte vijvers elk jaar heb ik nog jonge goudvissen en schubukins goudvissen worden alstijd grijs/zwart geboren soms duurt het heel land voor ze oranje worden of een andere kleur, schubukins worden wel gevlekt geboren | ||
Terug omhoog |
|
||
|