| KoiEagle.nl: de grootste koi en vijver website van de BeNeLux! :: Forums :: Vijver Fora :: Show Vijver & Tuin |
|
<< Voorgaande discussie | Volgende discussie >> |
| Natuurlijke schaduw | ||
|
|
| Auteur | Bericht | ||
| muldertje |
|
||
muldertje![]() Geregistreerde deelnemer #6713
Geregistreerd: Monday 25 April 2011 - 15:51:54Woonplaats: tiel berichten: 849 |
Ben vandaag begonnen met een natuurlijke schaduw Voor over de vijver te maken Er kom een pergola over de vijver waar de Kiwi struik overheen kan groeien |
||
| Terug omhoog |
|
||
| Bassiekoi |
|
||
bassiekoi![]() ![]() Geregistreerde deelnemer #2816
Geregistreerd: Saturday 19 November 2005 - 21:42:39Woonplaats: Ergens in Nederland. berichten: 7111 |
Dat kan straks heel mooi worden als dat dicht is gegroeid. Ben benieuwd naar de foto's. |
||
| Terug omhoog |
|
||
| muldertje |
|
||
muldertje![]() Geregistreerde deelnemer #6713
Geregistreerd: Monday 25 April 2011 - 15:51:54Woonplaats: tiel berichten: 849 |
Zo moet het ongeveer gaan worden opgehaald ![]() |
||
| Terug omhoog |
|
||
| Bassiekoi |
|
||
bassiekoi![]() ![]() Geregistreerde deelnemer #2816
Geregistreerd: Saturday 19 November 2005 - 21:42:39Woonplaats: Ergens in Nederland. berichten: 7111 |
Dat ziet er wel mooi uit en ik ben benieuwd hoe dit gaat worden. | ||
| Terug omhoog |
|
||
|
|
|
Powered by e107 Forum System
















